Cu serviciile de încredere de la ROGVAIV, afacerea dvs. primește impulsul de care are nevoie pentru a începe cu adevărat să prospere.

Ca profesionisti în afaceri, nu ar trebui să vă faceți griji cu privire la defectarea computerelor, la problemele software și la protejarea activelor dvs. împotriva atacurilor cibernetice. Cu partenerii dvs. și serviciile IT gestionate, ne asigurăm că sistemul dvs. funcționează la cea mai înaltă eficiență, evitând totodată riscuri inutile.

IT Management

Căutați management IT pentru 24/7?

Echipa noastră de profesioniști IT sunt on-line 24/7 pentru a va oferi tot ce aveți nevoie pentru asistență IT

Ne asigurăm că sistemele dumneavoastră funcționează la eficiență maximă, oferindu-vă liniștea de care aveți nevoie pentru a vă conduce afacerea.

IT Helpdesk

Ai nevoie de ajutor?

La fel ca toate soluțiile pe care le oferim, biroul de asistență IT vine cu un nivel înalt de asistență continuă pentru clienți pe care biroul nostru de asistență IT îl poate oferi. Clienții noștri sunt încurajați să contacteze biroul nostru de asistență ori de câte ori au nevoie, motiv pentru care ne-am pus la dispoziție prin telefon, e-mail, un sistem de bilete online sau instrumente de asistență la distanță.

Tot ce ai nevoiepentru asistență IT

Ești liber să-ți concentrezi timpul și energia pe conducerea eficientă a afacerii tale.

Ușor de utilizat și configurat

Suport avansat

Imbunatățirea cunoștințelor utilizatorilor

Informații la îndemână

Lucrează mai inteligent din mers

Birou la distanță

Rogvaiv IT services
  • Asistență tehnică certificată și asistență tehnică pentru escaladare – asistență pentru desktop și utilizator, asistență la fața locului și acoperire bilingvă.
  • Monitorizare sistem 24/7 pentru rețea, baza de date și servere
  • Gestionarea incidentelor și problemelor
  • Gestionarea activelor – reînnoiri de licențiere software și gestionarea ciclului de viață hardware
  • Patch-uri software, întreținere și backup-uri
  • Protecția datelor și arhivare
  • Raportare exactă și vizibilitate a performanței – raportare lunară a stării sistemului, analiză continuă a tendințelor, planificare a capacității și revizuire a biletelor de asistență și a nivelului de livrare a serviciilor.
Rogvaiv IT helpdesk